Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2010 18:28 - избрани реплики от поддръжка на мобилен оператор
Автор: hatisa Категория: Тя и той   
Прочетен: 1233 Коментари: 2 Гласове:
1



 Избрани текстове от отдел поддръжка на мобилния оператор   (1)

Искам да си изкарам на екрана аналния (аналоговия)часовник

Не  мога да го вкарам ,не може ли вие да ми го вкарате.

Ще ми кажете ли пунк кода.

Може ли да ми викнете такси.

Искам да изтегля гласовата поща.

Искам да заредя картата с мтел.

Желая да ми бъде елиминирана гласовата поща.

Не мога да си  наредя импулсите в картата.

Госпожо,държа го,вече два часа го стисками не мога да го вкарам.

Закакво имам толкова труден обхват.

Аз пак съм с nokia6210-пак не ми става.

Купил съм си карта с първоначално избиране.

Тази вечер за пръв път си бъркам в менюто и не знам какво да ви кажа.коя motorola , господине?

-Ами по симпатичната.

Ръчках в телефона и загубих обхвата.

Обажда се ваучер.....

Искам да ме освободите от касовата поща.

-господине нищо не разбирам.тука на екранчето ми пише на някакъв език,дето не мога да го разчета ,а вие ми говорите на български.

На екрана ми излезе нещо и не ще да се махне-един четириъгълники вътре има триъгълникс две,четири дет-са събиратпо средата-Прилича ли ви на писмо?-Баш шъ-й писмо ,ша знаиш!

Счупен ми е прозореца на нокията.

Тука един приятел се опитва да ми го вкара от 2 часа и не може.(ваучера)

Искам да ми направите семейство и приятели!

Защо като ме търсят съм недостъпна?



Тагове:   мобилен,   оператор,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malinko69 - ......
29.07.2010 22:23
добре дошла в шибаният блог бг..не се впечетлявай от аудиторията тук...някои/повечето/държат да са начело,и си мислят че вс.с тях трябва да се съобразяват...тегли им по една майна..иначе 6-ца за блога..:)))
цитирай
2. hatisa - Добре заварила, ами да малко се с...
29.07.2010 22:32
Добре заварила,ами да малко се стреснах от някои хора,но явно това си е обичайно тук ,нито се боря за гласове нито за това да съм на първа страница ,просто искам да видя как е и тук...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hatisa
Категория: Забавление
Прочетен: 24750
Постинги: 9
Коментари: 19
Гласове: 86
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930