Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2010 20:55 - каква е целта на срещите?
Автор: hatisa Категория: Забавление   
Прочетен: 1609 Коментари: 4 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Каква е целта на срещите?

Замисляли  ли сте се някога каква е целта на срещите?Да тук сега ще кажете –за да си намеря идеалната половинка ..да се покажа колко съм готин/а,да създам нови познанства,да намеря някой който ми се възхищава и така нататък,цели има много.Но ако вие имате много срещи зад гърба си ,ще установите ,че всички срещи минават по един и същи начин.Обсъждате начина по който сте се запознали колко забавно се е получило и колко е съдбоносно и как съдбата се е намесила във живота и на двама ви.А   в това време си мисля –Да бе,това си го говорехме и с предишния и по предишният...

След това преминавате на темата с какво се занимавате , естествено той е мениджър или компютърен специалист .Разбира се за  пореден път чувате,че мъжа срещу вас мрази жени който се носят по течението , колко обича амбициозни жени,естествено аз се усмихвам и потвърждавам колко недопустимо е това и разбира се казвам , че аз съм жена която не се носи по течението,макар да знам, че това е много голяма лъжа продължавам да лъжа и продължавам ...

След още безмислени приказки срещата завършва ,въпросният мъж  ме закарва до нас ,изключва колата и ме поглежда с надежда да си поговорим още пет минути, а аз с тренирана ловкост и бързина отварям колата и бързам да се прибера ,казвам обичайните клишета от куруазия и се омитам.

Срещата както разбирате  не е минала добре,но за него е минала превъзходно, защото аз с моята си курутуазия съм го заблудила.Дала съм си скайп естествено,той се прибира и започва да ми пише аз пак отговарям защото  гледам да не бъда кучка и да не ме помисли за надута ,нали ме интресува мнението на един напално непознат.След безмислени братвежи по скайп му казвам, че страшно съм се уморила и ще лягам за да се отърва .

На следващия ден отварям очи , пия кафе пуша цигари оправям се за работа ,на вратата слагам фалшивата усмивка и тръгвам ,пък знае ли човек на път за работа може да срещна поредния с който ще си уредя една от ‘’познатите’’ми срещи......!

 Е някои може ли да ми отговори каква е целта на срещите ,след като те всички си приличат?





Тагове:   каква,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirogankov - Ах,леле..леле...ти каква си лЕсица -хахаха
25.08.2010 11:33
Браво бе,четох и вместо да ми стане тъжно се хилих подло (добре че нямам мустак)
такъв е баце живота значи;):)
и аз ходя тук на едни срещи с разни каки -и направо не е за разправяне...
Хайде да се изпарявам че много се раздрънках-хихи
цитирай
2. injir - Няма нужда от срещи. Омъжи се за п...
25.08.2010 11:46
Няма нужда от срещи. Омъжи се за първия срещнат. :)
цитирай
3. hatisa - Ами целта, ми е била не да стане тъжно ...
25.08.2010 16:00
Ами целта,ми е била не да стане тъжно и сълзливо,а леко забавно и реално,това са нещата от живота!Просто се питах дали и други хора са се замисляли по тази тема!
цитирай
4. hristo27 - Такива ли въдици хвърляш винаги на ...
08.06.2011 21:37
Такива ли въдици хвърляш винаги на клетите тинейджъри? :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hatisa
Категория: Забавление
Прочетен: 24753
Постинги: 9
Коментари: 19
Гласове: 86
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930